דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה ללא ערבים - מה צריך לדעת? 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2196 פעמים ]

עד לפני כמה שנים לא ניתן היה לקבל הלוואה ללא ערבים מכיוון שהשחקנים היחידים שהיו בשוק ההלוואות היו הבנקים. כיום במצב שונה באופן משמעותי והלוואות חוץ בנקאיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהתכנון הפיננסי של כולם. הלוואות ללא ערבים הן הלוואות שניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים שאינם קשורים לבנקים ולכן אין התערבות של הבנק בהעמדת ההלוואה. הלוואה ללא ערבים יכולה להיות מאושרת בשיחת טלפון פשוטה או באתר אינטרנט. באופן הזה מקבל הלקוח מקור מימון נוסף שאינו תלוי בבנק ללא שאלות וערבים ובאופן כמעט מיידי. לקוח שהגיע לתקרת האשראי שלו בבנק יכול לקבל הלוואה מגוף חוץ בנקאי שכזה וליהנות מחמצן כלכלי שנחוץ לו באותו הרגע.

ביטחונות חלופיים

בבואכם לבקש הלוואה שחורגת מכמה עשרות אלפי שקלים שאותה ניתן לאשר כמעט ברגע אצל רוב חברות האשראי ללא קשר עם מצבכם בבנק, הרי שהלוואה גדולה יותר לא תינתן ללא בטחונות. ברכישת רכב יידרש הלווה לשעבד את הרכב עצמו כביטחון להחזר ההלוואה וכדומה. חברות האשראי המעמידות הלוואות ללא ערבים מסתפקות בבדיקת הקרדיט של מבקש ההלוואה ומתאמת עימו פרטים אישיים. ככל שהבטחונות שלכם יהיו איכותיים יותר תוכלו להעלות את סכום ההלוואה שתבקשו. את ההחזר להלוואה מתנה חברת האשראי במקרים רבים בסוג הבטחונות שלכם ולא בגובה ההלוואה עצמה.

חישוב הסיכון של הלוואה ללא ערבים

ברוב המקרים כדי לקבל הלוואה ללא ערבים מספיק למציג משכורת קבועה ממקום עבודה. המשכורת מהווה אינדיקציה שהלקוח יוכל לעמוד בהחזר ההלוואה ולכן היא יכולה להוות את המנוף לאישור הלוואה ללא ערבים. חברות המלוות כסף ללא ערבים מחפשות יציבות כלכלית אצל הלקוח והן לוקחות בחשבון גם מרכיבים שונים כדי לחשב את הסיכון הכלכלי שהן לוקחות על עצמן כמתן הלוואה כזו.

במילים אחרות, על ההלוואה להתאים להכנסות הלווה וליכולתו להחזירה בהתאם למה שהוא מבקש או מצפה. כדי להבין יותר לעומק את יכולת ההחזר של הלווה ניתן להיעזר בגורמים מקצועיים כדי לנתח את מצבו הפיננסי על מנת לאפשר ללקוח ליהנות מתנאים שיהיו אופטימליים עבורו. הרעיון הוא לא לאפשר ללקוח לקחת הלוואה גדולה מידי שאותה יתקשה להחזיר, אך מן הצד השני לאפשר לו לקבל את מלוא הסכום שהוא זקוק לו. האיזון בין השניים הוא שבסופו של דבר קובע את גובה ההלוואה ואת תנאי ההחזרה שלה.

הלוואה ללא ערבים – יש לעשות חושבים

בכל פעם שאדם זקוק להלוואה זה אומר שאין לו כסף פנוי כדי לממש את מה שהוא מעוניין בו. לא משנה אם מדובר על הלוואה לצרכים עסקיים או משפחתיים או לצרכים אחרים. מצב זה מחייב את מבקש ההלוואה לעשות חושבים היטב לגבי גובה ההלוואה וליכולת ההחזר שלו בתקופה שהוא מתחייב להחזירה. יש להבין בדיוק את גובה הריבית ואת סוגי הריבית שתדרשו לשלם, וברוב המקרים אין לקחת הלוואה שתשלום ההחזר שלה עולה על רבע מההכנסות של הלווה.

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב